Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
June 24, 2013
Image Size
1.1 MB
Resolution
612×1520
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,837
Favourites
57 (who?)
Comments
26
Downloads
4
×
Equestria Girls Cheats For Friends by CS-epicness Equestria Girls Cheats For Friends by CS-epicness
1- the great and powerful trixie!!! needs chocolate...
2-let twilight sparkle open ur eyes! song
3- dancing for twilight
4- twilight: snips and snails ruined pinkie's decorations!
pinkie: WHAAAAAAAAAAAAAAAAT?
5- funny moment: twilight= u see...
pinkie= ur from a pony world to get ur crown back, thats an element of harmony representing magic! and u gotta do it fast cuz the gateway is gonna close!
twilight and spike= *jaw drop*
6- princess luna!
7- fluttershy: it can talk! tell me what u think???
8- rarity: i can't beleive they did this!
9- y use broom?
10- a perfect fit!
11- a pretty hairdo!
12- spike is getting ready for the big night!
13- princess celestia!!!
Add a Comment:
 
:iconcadencerox:
cadencerox Feb 12, 2014  New member Student General Artist
😁this is sooooooooooooooooooooooooooo good
Reply
:iconsombraluz-images:
Sombraluz-Images Aug 18, 2013  Professional Digital Artist
I think #11 might be a reference from an episode of Strawberry Shortcake: www.youtube.com/watch?v=B6Iag7…

The first 30 seconds are really all you need to see. :)
Reply
:iconlunachannekojin:
VP Luna is so darn pretty, best outfit of the two celestial sisters. And Principal Celestia was super snarky at the beginning.
Also am I the only one that ships Flash Sentry and Twilight Sparkle?
Reply
:iconcs-epicness:
CS-epicness Jul 3, 2013  Hobbyist Digital Artist
no there are over 100 brony shiping
Reply
:iconanimegx43:
The close up on Fluttershy's face scared the shit outta me.
Reply
:iconcs-epicness:
CS-epicness Jun 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
lol! its when spike spoke she was all like "IT CAN TALK!" then she came closer that way and asked "WHAT ARE U THINKING RIGHT NOW???"
Reply
:iconanimegx43:
I know, I saw the movie a few days ago. When I saw her do that, it scared the shit out of me. Especially since I had it set to full screen size.

To think this was meant for little girls. :fear:
Reply
:iconmylittleprimo:
:oIf 7's not a rape face, I don't know what is!
Reply
:iconjimraynorhyperion:
JimRaynorHyperion Jun 24, 2013  Hobbyist Writer
still hate luna design. tia looks like her pony colors but luna...
Reply
Add a Comment: